Na Grobli

Little Gentleman

Było tyle planów, tyle postanowień aby wykorzystać tegoroczne lato.  Mieliśmy podróżować, zwiedzać, odkrywać tajemnice, przeżywać wielkie przygody i…… nagle mamy już jesień. Pogoda zmienna - dużo deszczu, zrobiło się zimniej a słońce też nie jest jakieś skore do świecenia. Chcemy łapać każdą chwilę, nawet wybierając się na drobny spacer czyniąc zadość swoim wyrzutom sumienia z niezrealizowanych planów i obietnic. Ta odrobina słońca, którą obdarzono nas w trakcie jednej z ostatnich sobót, została uwieczniona na poniższych fotografiach - takie małe oszustwo, że mamy Złotą Polską Jesień. Tym razem zapraszamy Was do Chrzanowa, rodzinnego miasta mamy Wiktora, a dokładnie na Groble - znajdującą się na pograniczu Chrzanowa i Jaworzna, miejsce wyjątkowe na długie i krótkie spacery.  Bluzka - kids joySpodnie - zaraButy - aliexpressNerka - reservedOkulary - nn

Jesień - czas start

No i mamy. Jeszcze do wczoraj piękną złotą, dziś już tylko - jesień. Witamy po większych przerwach i zapraszamy na krótki jesienny spacer.Bluzka - reservedBezrękawnik - reservedSpodnie - zaraButy - adidas

Wenecja

Little Gentleman

Wraz ze zmianami na blogu przyszły wspomnienia naszej wspaniałej podróży do Włoch. Dziś pokazujemy Wam jedną z piękniejszej i najbardziej charakterystycznej części tego Państwa - Wenecja. Miejsce piękne, urzekające i przede wszystkim inne. Fascynacja dziecka na tym dlaczego nie ma aut, dróg a taksówkarze wyglądają jakoś dziwnie ;) coś fantastycznego. Miejsce godne polecenia i my niewątpliwie wrócimy tu jeszcze. Bluza - dzianinoweSpodnie - zaraBluzka - ryder_lButy - new balance

Grado

Po dość długiej przerwie zapraszamy Was na spacer po piękny włoskim Grado. Dziś bez słów tylko morza szum i słońce :)Bluza - Loose Moose fashion T-shirt - i uszyteSpodnie - Two little kingsButy - nike air max

Pszczyna

Little Gentleman

Piękny słoneczny i wiosenny weekend mamy już za sobą. Od dawna nie mieliśmy tak "wolnego" weekendu, bez zaplanowanych wyjazdów i rzeczy do zrobienia. Na dość dużym spontanie wsiedliśmy do samochodu i pojechaliśmy do polecanego nam od dawna pięknego parku w Pszczynie. Miejsce niesamowite, które robi piękne wrażenie o tak mało uroczej porze roku jak zima bez śniegu. Już nie możemy się doczekać wiosny, aby wróć tam i przekonać się, że może być w tym parku jeszcze piękniej. Wszystkim, którzy mieszkają blisko, będą przejazdem lub nie będą mieli co zrobić z wolnym czasem polecamy :)Plaszcz - aliexpressSweter - zaraSpodnie - talizmanButy - nn allegroButy - nn allegro

A po przerwie...na drwala ;)

Sporo nas nie było, ale ostatnio czas leciał nam niesamowicie szybko. Ledwo zauważyliśmy, że zrobiła się jesień, a już zima na całego. Póki śniegi i zaspy nie dały nam się mocno we znaki, cieszymy się z tej pogody ile tylko się da. A dziś było zdecydowanie na drwala:)Kurtka - mango kidsSpodnie - zaraButy - nn allegroSkarpety - góralskieKoszula -knock-knock fashionSzalik- terranovaCzapka - allegroRękawiczki - tesco

Morsko

Little Gentleman

Odpoczeliśmy, pobiegaliśmy, jodu powdychaliśmy, pochorowaliśmy, oko podbiliśmy to teraz może spaść śnieg ;) O urlopie co prawda już prawie zapomnieliśmy, ale najważniejsze, że jest na co teraz oczekiwać. W życiu naszego czterolatka najważniejsze jest teraz, aby być najgrzeczniejszym dzieckiem świata - z oczywistych powodów ;)Kurtka zielona - tk maxxKurtka czarna - boosoSpodnie - zaraKoszula w kratę - knock-knock fashionSweter - made by babcia MBluza - pocopatoSzaliki - mangoCzapki - allegroButy brązowe - spring courtButy szare - nn allegro

Jesienne wakacje

Udało nam się wyrwać na jesienne wakacje. Mamy nadzieję, że pogoda polepszy się i będzie przez te kilka dni tak, jak od początku jesieni. Okropnie wieczny dzień i tak nie mógł nam pokrzyżować planów pójścia na plażę no i oczywiście wpaść prawie po pas do morza.... Nie pytajcie kto z nas ;)Płaszczyk/frak - jj fashionSpodnie - h&mSweter - made babci MButy - nn allegroCzapka - nn allegroSalik - mango

Jesień

Little Gentleman

Ponad dwudziestostopniową pogodę postanowiliśmy wykorzystać na spędzenie weekendu na świeżym powietrzu. Odwiedziliśmy kochany Kraków, babcię i dziadka, prababcię u której poskakaliśmy po drzewach i pospinaliśmy się po drabinach :) Taką jesień to rozumiemy :)Bluza - hobibobiSpodnie - zaraButy - adidas

Ostatki ;)

Ostatnie wspomnienie wakacji - wracamy do szarej rzeczywistości. Mamy nadzieję, że jesienna pogoda pozwoli nam na szaleństwa w złotych liściach :) A teraz szał w falach :)Koszulka - h&mSpodnie - mirauFrak/bluza - mizerki kids

Reszki lata

Little Gentleman

Pozostały nam już tylko wspomnienia pięknych wakacji. Za oknem zaczyna się szaro-bura pogoda, której strasznie nie lubimy, więc cieszymy oczy słonecznymi zdjęciami :)Bluzka - kapphalSpodenki - zaraKapelusz - h&mButy - adidas

Cisza przed burzą...

Wróciliśmy z wakacji. Cudownych, wspólnych, greckich. Kiedy nawet trafiła nam się burza czy deszcz,przeczekiwaliśmy najgorsze i uciekaliśmy łapać wspaniałe chwile.Spodenki, kapelusz - h&mT-shirt z tatuażami - ryder l Buty na kamieniste plaże- decathlon

A po przerwie...

Little Gentleman

Długo nas tu nie było, ale komu w wakacje chciałoby się siedzieć przed komputerem;) Ostatni ciepły weekend spędziliśmy spontanicznie w Krakowie i za każdym razem powtarzamy sobie, że kiedyś tu zamieszkamy;) uwielbiamy to miasto!Koszula - lindexSpodenki - h&mButy - nikeOkulary - kik

Prawie lato w mieście

Ostatnio mało nas tutaj, ale staramy się korzystać z długiego dnia kiedy tylko możemy. Dużo się u nas dzieje, więc każda wolna chwila jest już tylko nasza :) Dziś po pracy i przedszkolu szukaliśmy lata w środku miasta - chyba się udało :) Parka/bluza - bubi booKoszulka, spodnie - h&mButy - conversePasek - zaraOkulary - lindex

Krótkie wakacje

Little Gentleman

Nieopacznie zaplanowaliśmy w pracy urlop w okresie gdzie jest wolne, urodziny, dzień dziecka i nie pozwoliło nam to na urlopowanie się w pełnym wymiarze ;) Wybraliśmy nasz cudowny polski Kołobrzeg. Było nam naprawdę dobrze, mimo, że wiło i poopalać się nie dało - spędziliśmy fajny czas:) Zresztą upały mamy teraz u siebie na miejscu ;)Spodnie - zaraBluza/sweter - zara girlChusta - nn allegroButy - h&m

Morski Dzień Dziecka

Nie udało nam się tego urlopu spędzić w całości wylegując się na słońcu, ale doceniliśmy jak nad naszym pięknym polskim morzem jest :) A dziś dzień dziecka spędziliśmy cudownie, przede wszystkim w 100% razem :)Spodnie - lindexKoszula - reservedSweter - made by babcia M.Buty - zara

Rozbójnik

Little Gentleman

Po porannej walce z orłem, który zaatakował Go w naszym salonie ;) wyruszyliśmy odetchnąć na świeżym powietrzu do dziadków na wieś :) Nie przeszkadzają nam buty przemoczone po deszczu, ważne, że spędziliśmy fajnie czas razem.Kurtka - h&mKoszula - lindexSpodnie - mum for babyChusta - reservedButy - adidas

Razem

Uwielbiamy wolny weekend, bez umówionych spotkań i z piękną pogodą. Ten czas jest tylko nasz. Nie ma nic fajniejszego, doceniamy te chwile najbardziej jak się da. Teraz pozostaje nam tylko odliczać do pierwszego wolnego w czerwcu, żeby móc spędzić razem jak najwięcej fajnych chwil.Bluza - hobibobiSpodnie, buty - zara

W końcu majowo!!

Spontaniczne Opole

Tester

Niby wiosna

Wakacyjne ostatki :)

Wyprzedaż ubrań!

A po słońcu pozostały tylko zdjęcia...

Little Gentleman

W marcu jak w...Kwiecień plecień...

Wiosenno-letnie klimaty :)

Wyczuwamy wiosnę :)

Marcowe spacerowanie

A smok będzie? Czyli dziecko idzie na zamek ;)